Дослідження E-Learning Foundation - фонду, який прагне забезпечити усіх дітей доступом до Інтернету, було присвячене аналізу останніх державних витрат.
Згідно з дослідженням, можливість доступу до комп'ютера росте в багатших сім’ях, а в малозабезпечених навпаки скорочується.
Діти з бідніших сімей перебувають у нерівних умовах, оскільки не мають технічних засобів для виконання домашніх завдань, вивчення теми, самостійного навчання і спілкування з учителями та однокласниками.
У листопаді більше половини вчителів, які взяли участь в опитуванні Times Education Supplement, зазначили, що учні, які не мають доступу до Мережі мали труднощі у процесі навчання.
Джерело: ВВС
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий